zaterdag 28 maart 2009

Automatisch hek


We hebben een automatisch hek bij ons huis. Die gaat (meestal) netjes dicht nadat we hem open gedaan hebben. Heeel soms dus niet. Gisteren dacht ik, Ditteke, dat dat weer eens het geval was. Dus nietsvermoedend dacht ik het openstaande hek door te kunnen rijden. Maar, helaas, het hek ging weer netjes dicht (ik had per ongeluk op de afstandsbediening gedrukt toen ik de auto instapte).
Aangezien we een hele steile stoep hebben, kun je nauwelijks meer achteruit rijden, dus dacht ik snel vooruit te rijden.... Kortom, het gevolg was een hek dat niet meer heen en weer kon, in de flank van mijn auto vast zat en een onbeweeglijke auto.
Met de hulp van een hekkenmaker werd ik uit de benarde situatie geholpen. Onze arme auto ziet er niet uit en het bijwonen van een diplomauitreiking in de gevangenis ging niet door.
Soms zit het mee, soms zit het tegen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten