vrijdag 14 november 2008

Imago Dei


Vanmorgen had ik, Ditteke, om half 8 de wekelijkse vergadering op vrijdag van Imago Dei, de organisatie waar ik sinds kort ben begonnen. Degenen die mij een beetje kennen zullen wel medelijden met me hebben als ze horen dat bestuursvergaderingen soms om half 7 beginnen. Als het meezit hebben we daaraan voorafgaand een gezamenlijk ontbijt om half 6.

Vanmorgen ging een groot deel van de vergadering over de voortgang en het werven van fondsen voor een project dat zich bezighoudt met het trainen en aan het werk helpen van werkloze mannen. Die zie je hier in Windhoek veel aan de kant van de weg zitten, in de hoop dat iemand hen oppikt voor een klusje.
Na de vergadering heeft Janet mij wat ingepraat over de lopende projecten. We hopen nog voor de 'grote vakantie' (begin december tot half januari) 2 projecten te bezoeken. Dat lijkt me wel leuk, want ik heb nu wel echt zin om te beginnen. Maar goed, het wordt gelijk weer rustig, want tijdens de zomervakantie hier ligt hier alles plat (of op het strand van Swakopmund).

4 opmerkingen:

  1. oh, oh, oh, arme Ditteke, moet dat echt 3 x per week???
    Dan mag WH zeker uitslapen, met z'n half 8 beginnen.
    Wel fijn om over je werk te lezen
    groetjes, Nellie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb helemaal geen medelijden, maar vind het superleuk voor je dat je zo'n baan hebt kunnen vinden waar je zo direct in past en waar je zoveel van je W&D ervaring in kwijt kunt.
    En tja, elk voordeel heb z'n nadeel...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De morgen stond heeft goud in de mond niet te min fijn dat je een leuke baan gevonden hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank voor het meeleven in ieder geval (-; Nee hoor Nellie, dat is een paar keer per jaar zo vroeg, maar de half 8 vergadering is wekelijks. Willem begint 8 uur. groetjes, Ditteke

    BeantwoordenVerwijderen